Cs16 cz model FIX

Listopad 18th, 2007, Autor: Adrian, Kategorie: Bez kategorii
    Bardzo częstym problemem graczy w csa 1.6 są standardowo podmienione modele na nieoryginalne, czyli z counter-strike:condition zero. Aby przywrócić oryginalne modele postaci counter-strike 1.6 należy zainstalować specjalny fix, który naprawia nasz problem.



Model counter-strike:condition zero



Model counter-strike 1.6



Aby zmienić swoje modele na standardowe z cs 1.6 postępuj wg. instrukcji:


1. Ściągnij CS 1.6 model FIX
2. Po rozpakowaniu ściągniętego pliku wszystkie foldery wrzucamy do katalogu steam\steamapps\twoje@konto\counter-strike\cstrike\models\player ( w przypadku polskiej wersji steam pliki wrzucamy do \cstrike_polish\models\player ).
3. Odpalamy counter-strike i cieszymy się oryginalnymi modelami z 1.6.





Oddanych komentarzy: 68

  1. cimek mówi:

    Spoko Przykład

  2. karolek mówi:

    zobaczymy :D

  3. lol mówi:

    wypakowałem do cstrikepolish/models/player i wszędzie gdzie mozliwe i dalej mam nieorginalne ;// .. co mam zrobic?

  4. Aster mówi:

    Hej mam problem.Mam modele z 1.6 tylko ze w TT all maja Elite Crew kolesia nawetr jak wezma np: Artica ;/ w CT to samo,wszyscy maja jednego modela :( Moze wiesz co jest nie tak ?
    Z gory dzieki za odp :)

  5. Aster mówi:

    I oczywiscie wczesniej mialem modele z CZ :)

  6. Aster mówi:

    Proooosze o odp :P

  7. Aster mówi:

    Chodzi o to ze sciagnalem stad modele fix. I mam oryginalne tylko ze jakiego kolesia bys nie wybral np : Artica czy Guerilla to i tak widze go jako Elite Crew'a i gdy ja takze biore Guerilla i padne to widze trupa Elite Crew'a :( I nie wiem ocb :/ W ct to samo tylko widze jednym modelem.

  8. Aster mówi:

    Dobra ! Juz mam... :D !1,5 h sie meczylem a potrzebna byla 1 komenda.. :P Juz nie trzeba odp :D

  9. Help mówi:

    Mam ten sam problem co nie którzy wkleiłem te foldery do player
    i nic caly czas mam te same modele:-/

  10. email mówi:

    mam modeliki speknasu jakby ktos chcial i chyba bandy ukrainskiej

  11. Pytajnik mówi:

    wiem co zrobic

  12. Pytajnik mówi:

    mam wszystkie modele

  13. Pytajnik mówi:

    hyba ze macie csa

  14. pomgadam mówi:

    trzeba je wrzucic do valve/cstrike/models/player

  15. MINI mówi:

    mam CSA ale kurde albo nikt w niego niegra albo cos mi sie stało w CSA. Weście jak wiecie skad wziąść fajne servery do CS to powiedzcie :)

  16. Sky Kapitan mówi:

    mi to się podobają te boty, a jak oglądałem jakieś filmiki z cs-a to się właśnie dziwiłem dlaczego oni mają inne boty xD

  17. Maniek mówi:

    Siema wgralem to wszystko do folderow cstrik/models/player i nie mam orginalnych modeli poradicie cos??? z gory dziekuje :))) powiem ze nie mam w folderze cs'a folderu cstrikepolish

    • Sky Kapitan mówi:

      jeżeli masz nonsteama a chyba masz to powinno ci wyskoczyć czy chcesz zamianić pliki jak tak będzie to będziesz ich miał.
      myślę że pomogłem

  18. mp0 mówi:

    to samo ja mam widze tylko modele zielonych w tt i tam ktorys w ct

    PS cl_minmodels 0 nie dziala

  19. Kakashi` mówi:

    Dzieki :)

  20. st!v3n mówi:

    Ej a jak zmienic wygląd m4a1 ? Mam tą bron a laserem :) Chcę standardowy wygląd. Prosze o pomoc. :)

  21. patryk mówi:

    Witam.

    Gdy wchodzę na serwa obojętnie na jaki serwer. To po połowie wyskakuje komunikat Mod_LoadBrushModel: models/player/vip/vip.mdl.has.wrong version number (0 should be 30 )

    I wyłącza się CS.

    Pozdrawiam i czekam na odpowiedź!

  22. Ziut mówi:

    nie dziala robie tak jak trzeba i nie dziala :/

  23. markoo mówi:

    ej ja mam inne ale jak zrobic zeby bylo je widac nowe jak sie wybiera...????

  24. DominiX mówi:

    Super!!! Właśnie tego szukałem a jak coś to nie słyszałem żeby w plikach *.mdl były wirusy!!

  25. STEAM mówi:

    czesc mam sprawe sciagnelem steam (orginalnego cs) i nie mam spolszczenia wszystko prawie po angielsku co zrobic by miec po polsku go... ?

  26. Marzysz? mówi:

    nie da sie tak musisz konto założyc i w otwartym okne konta zmieniasz w setings

  27. kazik.2 mówi:

    niema wirusów i się ciesze graniem modelem ładnym ha ha ha ha ha ha ha

  28. pele mówi:

    Mam taki problem mam steama i gram ESL'a i nie wiem czy wklejenie tych modeli do folderu czy za to nie dostane bana ???

  29. Mattik mówi:

    Nie dostaniesz bana, one właśnie są po ty żeby móc grać esla bo na tych z cs:cz nie można esla grać, są punkty karne

  30. pirat100 mówi:

    jak sie insatulje

    • frey mówi:

      wystarczy rozpakować i wrzucić do folderu models który znajduje się:
      DSteam\steamapps\nazwa_konta\counter-strike\cstrike\models
      lub cstrike_polish

  31. pirat100 mówi:

    jestes cię

  32. Esculapa mówi:

    DZIAŁA

  33. xDD mówi:

    wie ktoś jak pobrać cs? Byłem na takiej jedne stronie i pisało że CS do pobrania a pobrałem Steama i może ma ktoś klucz lub odpowiedź na to jak pobra Cs?

  34. Malpeex mówi:

    Mi nie działa , ponieważ miałem kiedyś te modele ale sciagnolem te starsze bo podbno zwiekszaja fps czy co . Pozatym jest o tym temat jak zwiekszyc fps. Jezeli ktos jest w stanie to naprawic prosze pisac ;)

  35. asdasd mówi:

    asdasdasdsad

  36. RAFALEq mówi:

    Witam. Mi to działa i nie ma żadnych wirusów . . . rozpakujcie i wklejcie to cstrike/models/player i wszystko działa jak należy.

  37. loooool mi was mówi:

    idioci po prostu usuncie pliki player wejdzcie na jakikolwiek server i sciągnal sie wam tekstury standardowe..... OT CALA FILOZIOFIA MATOLY...

  38. mariooo mówi:

    i tak nie działa ;]

  39. kostek mówi:

    hehe :D

  40. FoXeR mówi:

    Dziala w 100 % osobiscie uzywam tych modeli polecam 0% virusow albo keylogerow

  41. Korni mówi:

    Polecam, ponieważ ja nawet z tej strony pliki które ściągne, no poprostu nie sprawdzam Ufam Tej Stronie jeśli wy też, Pozdrawiam !!! :)
    VaN VaLdeZ

  42. Malpek mówi:

    wszystko okej działa dzięki :D

    nie ma wirusów złe pliki są do tego :D

  43. yEAAAAH mówi:

    yEAAAH wlasnie tego szukalem , myslalem ze musze odswiezyc cs :P nie wiedzialem jak i sciagalem nowego cs z cs-guide i laduje sie to poszperam na tym forum i znalazlem :PP

  44. yEAAAAH mówi:

    yEAAAH wlasnie tego szukalem , myslalem ze musze odswiezyc cs :P nie wiedzialem jak i sciagalem nowego cs z cs-guide i laduje sie to poszperam na tym forum i znalazlem :PP

  45. yesaah mówi:

    huh fajne

  46. yesaah mówi:

    ale trojan jest tam

  47. Banbur mówi:

    u mnie pieknie dziala nie pierdolic ze nie chodzi jak cos pisac steam- Banbur

    Pozdrawiam ;)

  48. szajbus mówi:

    a ja wlasnie bym chcial miec takei z cs:cz a niemam

  49. PRO GRACZ mówi:

    TO SAME WIRUSY SA JUZ MI CS NIE DZIALA I ZAKAZANE W ESL I INNYCH LIGACH!!!

Dodaj komentarz

XHTML: Możesz używać tagów: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <strike> <strong>